Cijelodnevno druženje u NOSS Store-u povodom izlaska možda i najpopularnijeg Air Jordan modela svih vremena.
Nakon 17 godina, takozvani "sveti gral" među tenisicama, Air Jordan 3 OG Black Cement dolazi u prodaju u svom originalnom obliku. Ovo je model za koji vrijedi pravilo "One to Rock, One to Stock". Osim vrlo limitiranog broja primjeraka u prodaji, koje će se vjerojatno rasprodati u vrlo kratkom roku, ovo je možda zadnja prilika da ugrabite par ovih ljepotica jer su male šanse da će se više ikad ponovno proizvesti u ovom originalnom OG colorway izdanju.
Ne samo da će tenisica doći u NOSS i da ju možete kupiti već ćemo vam dati 3 prilike i da ju ponesete doma besplatno :)
Zato u Subotu 17.02. od 10:00 pa sve do 20:00 na sami rođendan najvećeg košarkaša u povijesti košarke Michael Jordan-a, slavimo izlazak Air Jordan 3 OG Black Cement uz cijelodnevno druženje u NOSS store-u, a plan izgleda ovako:
- 10:00 Release Air Jordan 3 OG Black Cement
- 12:00 Bizzo Izvlači prvog dobitnika Air Jordan 3 OG Black Cement + 1x Karta za Fresh Island 2018.
- 15:00 Stole Izvlači drugog dobitnika Air Jordan 3 OG Black Cement + 1x Stole&Noss Pack.
- 18:00 Kata Izvlači trećeg dobitnika Air Jordan 3 OG Black Cement + 1x Obekei goodie bag.
- 20:00 Kraj eventa.
*prijave za giveaway morate napraviti osobno u NOSS storeu najkasnije 30 min. prije samog izvlačenja, te osobno prisustvovati izvlačenju. Dozvoljena je samo jedna (1) prijava po osobi, a na svakom izvlačenju možete sudjelovati posebno (x3).
U međuvremenu opustite se uz:
Beats by Bizzo Bodega (NOSS brand ambassador) / Marvel / Brawz
Drinks by Zmajska Pivovara / Burn Energy Drinks.
Good Times by You. Vidimo se.
Kako je sve počelo
Trojke su nastale u turbulentnom razdoblju tvrtke Nike. Te 1987.
potpredsjednik kompanije Rob Strasser dao je otkaz, a to je bila odluka
koju je malo tko mogao predvidjeti. Radilo se o lokalnoj legendi i
čovjeku koji je spasio Nike. Za svog trogodišnjeg staža, Strasser je
preokrenuo kompaniju potpisavši mladog Jordana u jednom od
najuspješnijih poslovnih poteza u povijesti. Odlazak Strassera
podrazumijevao je i odlazak Jordana koji je u tom periodu baš trebao
produljiti svoj ugovor.
Kreativni direktor kompanije i glavni dizajner, Peter Moore, koji je
dotad dizajnirao "jedinice" i "dvojke" trebao se baciti na posao
osmišljavanja trojki, ali to mu nije baš polazilo za rukom. U svoj je
ured pozvao tada 35-godišnjeg dizajnera Tinkera Hatfielda, dao mu list
papira i naredio mu da dizajnira novu Jordanovu tenisicu. Tjedan dana
kasnije i Moore je napustio kompaniju i Hatfieldu prepustio dizajn
tenisice koja se na tržištu trebala pojaviti za dvadesetak dana.
Hatfield nije imao prijašnjih iskustava s dizajniranjem Jordanice.
Da, bio je mlada nada, ali bio je neiskusan i imao samo dvije godine
iskustva. Predsjednik kompanije Phil Knight nije znao tko je, a nije
poznavao ni njegov rad. Jordan je u tom trenutku imao svoje ime na
najpopularnijim tenisicama u povijesti, ali Moore i Strasser pokušali su
ga namamiti u novonastali Sports Inc. gdje bi mu ponudili vlastitu
tenisice i liniju sportske odjeće. Adidas je također pokušavao ugrabiti
slavnog košarkaša koji je, podsjetimo, na njemačku tvrtku ciljao i prije
nego su mu iz Nikea ponudili petogodišnji ugovor na tada nezamislivih
pola milijuna dolara.
Ukratko, ugovor s košarkaškom legendom ovisio je o Air Jordan III i Tinkeru Hatfieldu.
No, Hatfield je imao plan. Sjeo je na avion i dogovorio sastanak s
Jordanom, a njegov pristup pokazao se presudnim. Učinio je ono što ni
jedan dizajner prije njega nije - pitao je Jordana što on želi i
poslušao ga. Svaki arhitekt jako dobro zna da ne možete izgraditi kuću, a
da ne znate što oni koji će živjeti u njoj žele. Taj je pristup
primijenio na Jordanu: "Mislim da Michael nikad nije surađivao s ljudima
na taj način. U stvari, mislim da tada nitko u našem biznisu nije imao
taj pristup".
Kao što znamo, i jedinice i dvojke bile su visoke tenisice, a Jordan
je htio model koji je manje sputavao. Poluduboke tenisice nisu bile
posebno popularne i daleko nestabilnije od visokih. Htio je lakšu
tenisicu.
Hatfield je osmislio još nešto. Budući da su se prva dva modela
reklamirala Jordanovom fotografijom u skoku, dizajner je fotografiju
pretvorio u logo stvorivši pritom nezaboravni crtež koji se nakon toga
pojavljivao na svim modelima povezanim s legendarnim košarkašem. Uz sve
to, koristio je i lakše materijale, s posebnim naglaskom na koži s
uzorkom koji je podsjećao na slonovsku kožu i koja se savršeno uklapala u
tadašnji Jordanov stil koji je uključivao i cipele talijanskih
proizvođača.
Hatfield i dizajner Ron Dumas danima nisu spavali i stvorili su tenisice koje je Jordan trebao odobriti.
Tenisice koje su "spasile Nike"
Otputovali su u Kaliforniju i pričekali Jordana da završi golf meč s
Mooreom i Strasserom koji su mu netom prije toga prezentirali "ponudu
koja se ne odbija".
Kad su mu predstavili tenisicu, Jordan se nasmijao. Netko je napokon
napravio tenisicu po njegovim željama, a tu je bio i nezaboravni logo
kojeg je dotad vidio samo na nacrtima. Nikeov logo prebačen je na
stražnju stranu, a na jeziku se nalazio daleko veći "Jumpman" koji je
danas gotovo neodvojiv od brenda. Čim se počeo raspitivati o mogućim
bojama, Hatfield je znao da su uspjeli: "Phil Knight vjeruje da sam tada
pomogao u spašavanju Nikea. Ne znam je li to istina ili ne, ali to je
njegovo viđenje".
Trojka se na policama prvi puta pojavila u veljači 1988. i Jordan ih
je nosio tijekom pobjedničke utakmice na natjecanju Slam Dunk Contest, a
mnogima je u sjećanje urezana fotografija Jordana koji u trojkama leti
prema košu.
Jordan je ostao uz Nike i otada surađivao s Hatfieldom na 19 drugih
modela koje su i dan danas najpopularnije tenisice u povijesti.